Skip to main content

Καραμανλής: Προχωρούν τρία μεγάλα οδικά έργα – Στα 400 τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ από 230

Στα μεγάλα έργα Υποδομών της Θεσσαλονίκης και της Βορείου Ελλάδας, αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής σε συνέντευξή του στο μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων της ΕΤ3. 

Συγκεκριμένα:

Οδικός άξονας Έδεσσα – Θεσσαλονίκη

Για τον οδικό άξονα Έδεσσα – Θεσσαλονίκη, και ειδικότερα για το τμήμα Μαυροβούνι – Έδεσσα, προϋπολογισμού 70 εκ. €, που ανήκει στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο Υπουργός δήλωσε ότι «ωριμάζουμε μελετητικά το έργο ώστε μέσα στο 2021 να μπορέσουμε να το δημοπρατήσουμε», ενώ διαβεβαίωσε πως θα βρεθεί το χρηματοδοτικό εργαλείο προκειμένου να υλοποιηθεί. «Η κυβέρνηση θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να μπει το έργο στο Ταμείο Ανάκαμψης» τόνισε, ενώ ακόμα κι αν δεν γίνει αυτό διαβεβαίωσε πως θα βρεθεί άλλο χρηματοδοτικό εργαλείο. «Όσο είμαι Υπουργός δεν πρόκειται να δημοπρατήσουμε έργα χωρίς εξασφαλισμένη χρηματοδότηση ή να πούμε κάτι που δεν ισχύει. Η εποχή της πολιτικής των μεγάλων υποσχέσεων και της πολιτικής του Μαυρογιαλούρου έχει περάσει ανεπιστρεπτί» δήλωσε.

Βόρειο τμήμα Ε65

Αναφερόμενος στην κατασκευή του Βόρειου τμήματος του Ε65, που θα συνδέσει την Εγνατία Οδό με τα Τρίκαλα, το οποίο το Υπουργείο Υποδομών κατάφερε να το ξεμπλοκάρει μετά από χρόνια και πήρε το πράσινο φως από την ΕΕ, ο κ. Καραμανλής δήλωσε πως «είναι ένα πολύ μεγάλο και πολύ σημαντικό έργο, διότι στην ουσία βγάζει από την απομόνωση τα Τρίκαλα και δημιουργεί τεράστιες αναπτυξιακές προοπτικές σε όλη την Δυτική Μακεδονία». Χαρακτήρισε «σφιχτό» το χρονοδιάγραμμα, λέγοντας πως το έργο αυτό συζητιέται πάρα πολλά χρόνια. «Το έργο αυτό πρέπει να γίνει και θα γίνει. Είναι ώριμο μελετητικά και έτοιμο. Πιστεύω πως θα ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης, η κατασκευή του θα ξεκινήσει εντός του έτους και μέσα σε τρία χρόνια θα έχει ολοκληρωθεί».

Flyover

Σχετικά με το Flyover, ο κ. Καραμανλής τόνισε πως εξελίσσεται σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα και πως «Αν δεν υπάρχουν προσφυγές στο τέλος του 2021 ή στις αρχές του 2022 θα ξεκινήσει το τεράστιο αυτό έργο των 13 χιλιομέτρων με 9 ανισόπεδους κόμβους. Ένα έργο με θετικό περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα που στην ουσία θα λύσει το τεράστιο πρόβλημα της Θεσσαλονίκης και θα γίνει με ΣΔΙΤ».

Νέα λεωφορεία

Σχετικά με την κατάσταση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς δήλωσε ότι: «Παραλάβαμε τον ΟΑΣΘ με 230 λεωφορεία. Κάναμε μια πολύ μεγάλη προσπάθεια και σήμερα τα λεωφορεία είναι 400, έχοντας κάνει μια σημαντική ανανέωση του στόλου». Συμπλήρωσε μάλιστα ότι αυτή η ανανέωση θα συνεχιστεί, με τη διαδικασία της εκμίσθωσης, και εντός του 2021 ο στόλος θα ενισχυθεί με 200 λεωφορεία. Και επιπλέον, ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι στο επόμενο 15ήμερο ο μεγάλος διαγωνισμός για τα νέα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα είναι στον αέρα και σε διαβούλευση. «Η κατάσταση ημέρα με την ημέρα βελτιώνεται, σίγουρα δεν είναι ακόμα αυτή που θα θέλαμε, αλλά προσπαθούμε να φτάσουμε την αστική συγκοινωνία στο επίπεδο που πραγματικά αξίζει στους πολίτες της Θεσσαλονίκης» κατέληξε.