Skip to main content

Τέλος η… κρουαζιέρα για δύο τουρίστες σε Σύρο και Σαντορίνη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Νοσοκομειακής περίθαλψης έχρηζαν δύο επιβάτες κρουαζιερόπλοιων, τα οποία κινούνταν στη θαλάσσια περιοχή των Κυκλάδων.

Συγκεκριμένα, το πρωί της Τετάρτης, μία 69χρονη επιβάτης του κρουαζιερόπλοιου «Gemini», το οποίο έφερε σημαία Μπαχάμες, αισθάνθηκε αδιαθεσία και κρίθηκε αναγκαία η διακομιδή της στο νοσοκομείο.

Ως αποτέλεσμα, το πλοίο κατέπλευσε στο λιμάνι της Σαντορίνης, και η 69χρονη μεταφέρθηκε σε ιδιωτική κλινική.

Την ίδια ώρα, το βράδυ της Τρίτης, μία 76χρονη επιβάτης του κρουαζιερόπλοιου «Celestyal Crystal», με σημαία Μάλτας, χρειάστηκε να μεταφερθεί σε νοσοκομείο.

Το πλοίο κατέπλευσε στο λιμάνι της Σύρου, από όπου η αλλοδαπή επιβάτης παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.