Για κατοχή πλαστών εγγράφων συνελήφθησαν δύο άτομα στα λιμάνια της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας.
Πρόκειται για έναν 21χρονο αλλοδαπό, ο οποίος μετά από έλεγχο στον επιβατικό σταθμό της Πάτρας, διαπιστώθηκε ότι κατείχε πλαστό ταξιδιωτικό έγγραφο.
Στην Ηγουμενίτσα, παράλληλα, οι λιμενικές αρχές προχώρησαν στη σύλληψη ενός 33χρονου αλλοδαπού, με την ίδια κατηγορία.
Αμφότεροι σχεδίαζαν να ταξιδέψουν στη γειτονική Ιταλία.
naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












