Skip to main content

Λήστεψαν οδηγό λεωφορείου στη δυτική Αττική

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Θύμα ληστών έπεσε αργά χθες το βράδυ, οδηγός λεωφορείου στη δυτική Αττική.

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, τις οποίες επικαλείται το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, πέντε άτομα, που επέβαιναν στο λεωφορείο, το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο Ανθούπολη-Καματερό, απείλησαν τον οδηγό και του πήραν το κινητό τηλέφωνο και το κράνος του. Στη συνέχεια, προκάλεσαν φθορές στο λεωφορείο και εξαφανίστηκαν.

Η Αστυνομία διενεργεί έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των ληστών.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.