Skip to main content

Κορωνοϊός: Σε καραντίνα το πλήρωμα δεξαμενοπλοίου στον Πειραιά

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Επι ποδώς βρίσκεται το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, το Αρχηγείο του Λιμενικού και το Υπουργείο Υγείας μετά από την έξαρση κρουσμάτων κορωνοϊού στα μέλη πληρώματος δεξαμενοπλοίου, σημαίας Μάλτας, που πλέει ανοικτά του Πειραιά.

Συγκεκριμένα, συνολικά 16 ναυτικοί, οκτώ Ινδοί και oκτώ Φιλιππινέζοι, του δεξαμενόπλοιου Merbabu, σημαίας Μάλτας, που βρίσκεται αγκυροβολημένο στα ανοιχτά του Πειραιά, βρέθηκαν θετικοί στον Covid-19.

Το δεξαμενόπλοιο με 25 άτομα πλήρωμα είχε αναχωρήσει τελευταία φορά από την Τουρκία χωρίς να έχει γίνει γνωστός ο τελικός προορισμός του.

Κλιμάκιο του ΕΟΔΥ, τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας κατά του κορoνοϊού, ανέβηκε στο δεξαμενόπλοιο και πραγματοποίησε τεστ, τα οποία και βγήκαν θετικά σε Covid-19. Όλο το πλήρωμα παραμένει σε καραντίνα μέσα στο δεξαμενόπλοιο μέχρι νεοτέρας.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.