Οκτώ άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και ακόμη 40 τραυματίστηκαν, όταν λεωφορείο γεμάτο με επιβάτες χτυπήθηκε από νάρκη, που εξερράγη σήμερα στο δυτικό Αφγανιστάν.
Σύμφωνα με δηλώσεις εκπροσώπων των Αστυνομίας στο Γαλλικό Πρακτορείο (AFP) τα θύματα είναι στην πλειονότητά τους γυναίκες και παιδιά.
«Επρόκειτο για νάρκη που είχαν τοποθετήσει οι Ταλιμπάν για να πλήξουν άνδρες των σωμάτων ασφαλείας. Αλλά έπληξε ένα λεωφορείο» δήλωσε στο AFP, o Mουχιμπούλα Μουχίμπ, εκπρόσωπος της Αστυνομίας στην επαρχία Φαρά.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












