Skip to main content

Κλείνουν στις 18:00 οι σταθμοί του μετρό «Σύνταγμα» και «Πανεπιστήμιο»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Κλείνουν στις 18:00 με εντολή της Αστυνομίας οι σταθμοί του μετρό Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο, για την αποφυγή επεισοδίων κατά την κινητοποίηση που προγραμματίζει η ΑΔΕΔΥ στο κέντρο της Αθήνας στις 19:30. 

Υπενθυμίζεται ότι η ΑΔΕΔΥ έχει καλέσει σε συγκέντρωση στα Προπύλαια, από όπου θα ξεκινήσει πορεία προς τη Βουλή, όπου σήμερα τίθεται προς ψήφιση η δεύτερη δέσμη των προαπαιτούμενων μέτρων. 

Οι συρμοί του μετρό θα διέρχονται από τους δύο σταθμούς χωρίς να κάνουν στάση στις αποβάθρες τους. 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.