Προβλήματα και στο δίκτυο του μετρό προκάλεσε η σφοδρή νεροποντή που έπληξε νωρίς το απόγευμα την Αττική.
Συγκεκριμένα, ο σταθμός «Πανόρμου» είναι κλειστός για το επιβατικό κοινό, λόγω της συσσώρευσης υδάτων στις αποβάθρες.
Οι συρμοί, ως εκ τούτου, διέρχονται χωρίς να πραγματοποιούν στάση.
Νωρίτερα, πρόβλημα για περίπου 15 λεπτά παρουσιάστηκε και στο σύστημα ηλεκτροδότησης του σταθμού «Νομισματοκοπείο».
naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












