Δύο άτομα χωρίς τις αισθήσεις τους απεγκλώβισε η πυροσβεστική το πρωί της Τετάρτης, στη διάρκεια κατάσβεσης πυρκαγιάς σε ισόγειο χώρο υπό κατασκευή καφετέριας, στη συμβολή των οδών Παλαμηδίου και Μαυρομιχάλη, στον Πειραιά.
Παρελήφθησαν από το ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο.
Η πυροσεβστική, που ενημερώθηκε στις 10:04, έσπευσε στην περιοχή με πέντε οχήματα και 15 άνδρες.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












