Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Άνδρας απειλεί να αυτοπυρποληθεί μέσα σε Τράπεζα

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μπιτόνι με βενζίνη κρατά στα χέρια του άνδρας που εισέβαλε σε κεντρικό υποκατάστημα τράπεζας στη Θεσσαλονίκη, όπου απειλεί να αυτοπυρποληθεί.

Το τραπεζικό υποκατάστημα βρίσκεται στην οδό Αντιγονιδών και στο σημείο έχουν σπεύσει πυροσβεστικά οχήματα, δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. και ειδικός διαπραγματευτής της Αστυνομίας, ενώ η περιοχή έχει αποκλειστεί.

Οι αρχές κινητοποιήθηκαν αργά το μεσημέρι, έπειτα από τηλεφώνημα στην Άμεση Δράση, ενώ πελάτες και εργαζόμενοι έχουν βγει από την τράπεζα και είναι ασφαλείς.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.