Skip to main content

Πέρασε το ν/σχ για τις εκλογές στους ΟΤΑ – Με 43% συν μία ψήφο η ανάδειξη του νικητή

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ψηφίστηκε από την ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών για την εκλογή δημοτικών και περιφερειακών αρχών, που θεσπίζει -μεταξύ άλλων- μείωση του ποσοστού πλειοψηφίας που απαιτείται για την ανάδειξη του επιτυχόντος συνδυασμού, από 50% συν μία ψήφο, σε 43% συν μία ψήφο.

Το νομοσχέδιο ψηφίστηκε από τους βουλευτές της αντιπολίτευσης ενώ οι βουλευτές της αντιπολίτευσης ψήφισαν “όχι”.

Ψηφίστηκε επίσης με ευρεία πλειοψηφία, η τροπολογία του υπουργού Εσωτερικών Μάκη Βορίδη με την οποία καθιερώνεται ασυμβίβαστο ως προς την κατοχή επιτελικής θέσης σε κόμματα, για πρόσωπα που έχουν καταδικαστεί οριστικά. Υπέρ της τροπολογίας τάχθηκαν ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, Κίνημα Αλλαγής και Ελληνική Λύση, ενώ καταψήφισαν ΚΚΕ και ΜέΡΑ25.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.