Skip to main content

Έως την Παρασκευή η δωρεάν μετακίνηση με τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Παράταση έως τις 10 Ιουλίου του μέτρου της δωρεάν μετακίνησης των πολιτών στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης.

Το μέτρο της δωρεάν μετακίνησης των πολιτών αφορά στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, που λειτουργούν από τους συγκοινωνιακούς φορείς ΟΑΣΑ ΑΕ, ΟΣΥ ΑΕ, ΣΤΑΣΥ ΑΕ (λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, τραμ) .

Η εφαρμογή του μέτρου προβλέπεται στο νόμο 4331/2015-ΦΕΚ Α69/01, (άρθρο 77), και η νέα παράταση τίθεται σε εφαρμογή με σχετική Υπουργική Απόφαση.

Η δωρεάν μετακίνηση του επιβατικού κοινού σε όλες τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, εντάσσεται στο πλαίσιο των μέτρων αλληλεγγύης για τη στήριξη των πολιτών, που έχει θέσει σε εφαρμογή η Κυβέρνηση.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.