Σε αργία τέθηκε ο 48χρονος εκπαιδευτικός που φέρεται να έστελνε μηνύματα σε μαθήτριες δημοτικού με ανάρμοστο περιεχόμενο.
Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, «κινήθηκε άμεσα από την υπουργό, Νίκη Κεραμέως, η διαδικασία και υπογράφηκε η πράξη θέσης σε αργία από τα εκπαιδευτικά του καθήκοντα, μετά την άσκηση σχετικής ποινικής δίωξης».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












