Skip to main content

Απεγκλωβίστηκε γυναίκα που έπεσε στις γραμμές του μετρό στη Δάφνη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο νοσοκομείο μεταφέρεται, με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, μία γυναίκα που έπεσε γύρω στις 9 το πρωί, στις γραμμές του μετρό στο σταθμό της Δάφνης.

Η γυναίκα είχε εγκλωβιστεί μεταξύ των γραμμών του τοιχώματος. Στην επιχείρηση απεγκλωβισμού συμμετείχαν 14 πυροσβέστες.

Αυτή τη στιγμή οι συρμοί του μετρό εκτελούν τα δρομολόγια Άγιος Ιωάννης – Ανθούπολη και Άγιος Δημήτριος – Ελληνικό, δηλαδή είναι εκτός λειτουργίας ο σταθμός της Δάφνης. Τα δρομολόγια του μετρό αναμένεται να αποκατασταθούν άμεσα.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.