Skip to main content

Λειτουργούν κανονικά την Πέμπτη Μετρό, Ηλεκτρικός και Τραμ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Κανονικά θα κινηθούν αύριο, Πέμπτη, οι συρμοί του μετρό, του ηλεκτρικού και του τραμ, καθώς τα τρία σωματεία των ΣΤΑΣΥ που είχαν ανακοινώσει τη συμμετοχή τους στη στάση εργασίας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ) αποφάσισαν την αναστολή της κινητοποίησης.

Έτσι, με εξαίρεση τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που δεν θα πραγματοποιούνται από τις 12 το μεσημέρι έως και τις 4 μ.μ. και τα δρομολόγια του μετρό από τον σταθμό «Δουκίσσης Πλακεντίας» έως το αεροδρόμιο, όλα τα υπόλοιπα μέσα σταθερής τροχιάς θα κυκλοφορούν κανονικά.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.