Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Σε ιδιώτη η αποκομιδή των απορριμμάτων

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σε απευθείας ανάθεση σε ιδιώτη για την αποκομιδή των απορριμμάτων προχωρά ο δήμος Θεσσαλονίκης, προκειμένου να καθαρίσει την πόλη από τα «βουνά» σκουπιδιών.

Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του δήμου, στους δρόμους της Θεσσαλονίκης αυτή τη στιγμή βρίσκονται απορρίμματα, όγκου άνω των 1.500 τόνων.

«Πρέπει το συντομότερο δυνατό να καθαρίσουν οι δρόμοι, καθώς κινδυνεύει η δημόσια υγεία» έσπευσε να προσθέσει.

«Τη Δευτέρα το πρωί, θα δεχτούμε τις προσφορές των τριών εταιρειών που έχουν απορριμματοφόρα και μπορούν να καθαρίσουν την πόλη» τόνισε, επίσης.

Από την πλευρά τους, οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην απόφαση της δημοτικής αρχής και επιφυλάσσονται για τη στάση που θα τηρήσουν. 

naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.