Skip to main content

Έξω από το υπ. Υγείας οι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

του Μάκη Συνοδινού

Σε εξέλιξη βρίσκεται η συγκέντρωση εργαζομένων των νοσοκομείων έξω από το υπουργείο Υγείας, στο πλαίσιο της σημερινής 24ωρης πανυγειονομικής απεργίας.

Οι συγκεντρωμένοι έχουν αναρτήσει πανό και φωνάζουν συνθήματα ζητώντας επαρκή χρηματοδότηση του δημόσιου τομέα υγείας και προσλήψεις προσωπικού.

Λόγω της 24ωρης απεργίας που πραγματοποιούν γιατροί και εργαζόμενοι στις δημόσιες δομές υγείας τα νοσοκομεία, τα Κέντρα Υγείας, το ΕΚΑΒ και οι προνοιακές δομές λειτουργούν σήμερα με προσωπικό ασφαλείας.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.