Την αποχώρηση του ΚΚΕ από τη συζήτηση στη Βουλή επί της πρότασης δυσπιστίας ανακοίνωσε ο γ.γ. της Κ.Ε. του ΚΚΕ Δ. Κουτσούμπας.
«Το ΚΚΕ δεν θα δώσει άλλη νομιμοποίηση σε αυτή τη διαδικασία, η Κ.Ο. δεν θα πάρει μέρος σε αυτή την παρωδία κοινοβουλευτικής διαδικασίας, αποχωρούμε αυτή τη στιγμή» είπε ο κ. Κουτσούμπας.
Απευθυνόμενος τόσο στην κυβέρνηση όσο και στην αξιωματική αντιπολίτευση, είπε πως «τη δυσπιστία του λαού την έχετε, την τελική μομφή θα σας την δώσει ο λαός με τους αγώνες του».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












