Skip to main content

ΜΜΜ: Αυξάνεται ο μέγιστος αριθμός μεταφερόμενων επιβατών

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την αύξηση από 50% σε 65% του μέγιστου αριθμού των μεταφερόμενων επιβατών σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στα ΚΤΕΛ προβλέπει η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) που συνυπέγραψε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης.

Η   απόφαση έχει ισχύ έως τις 14 Ιουνίου κι αφορά τα λεωφορεία αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ ή ΚΤΕΛ ΑΕ, τα λεωφορεία δημοτικής συγκοινωνίας, τα λεωφορεία αρμοδιότητας ΟΑΣΑ ΑΕ και ΟΑΣΘ ΑΕ, τα μέσα σταθερής τροχιάς αρμοδιότητας ΣΤΑΣΥ ΑΕ, όπως επίσης και τις σιδηροδρομικές μεταφορές.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.