Skip to main content

Αδιαθεσία μαθητριών σε Αγρίνιο – Αιτωλοακαρνανία κατά τις πανελλαδικές

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο νοσοκομείο Αγρινίου και σε κέντρο υγείας της Αιτωλοακαρνανίας διεκομίστηκαν τρεις μαθήτριες που ένιωσαν αδιαθεσία κατά τη διάρκεια των γραπτών εξετάσεων στο πλαίσιο των πανελλαδικών.

Ειδικότερα, μόλις οι καθηγητές, που είχαν ρόλο επιτηρητή, αντελήφθησαν ότι τρεις μαθήτριες, διαφορετικών σχολείων της Αιτωλοακαρνανίας, δεν ένιωθαν καλά, ειδοποίησαν αμέσως το ΕΚΑΒ.

Στην συνέχεια οι μαθήτριες διεκομίσθησαν στο νοσοκομείο Αγρινίου και σε κέντρο υγείας, όπου μετά την παροχή των πρώτων βοηθειών από τους γιατρούς, αποχώρησαν για τα σπίτια τους.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.