«Τελικά δεν χρειάστηκε εγχείρηση για να αφήσει ο Πάνος την καρέκλα. Η εκχώρηση του ονόματος της Μακεδονίας μας, η λαϊκή κατακραυγή, ο δημόσιος αυτοεξεφτελισμός του εδώ και 4 χρόνια και η εξαγορά της πλειονότητας των βουλευτών του από τον ΣΥΡΙΖΑ στάθηκαν αρκετά».
Τα παραπάνω σχολίασε μέσω twitter https://twitter.com/l_avgenakis/status/1084406123686440960 o Γραμματέας της ΝΔ, Λευτέρης Αυγενάκης, για την αποχώρηση του Π. Καμμένου από τον κυβερνητικό συνασπισμό των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












