Υπό έλεγχο τέθηκε η πυρκαγιά που εκδηλώθηκε το πρωί σε κτήριο που βρίσκεται μέσα στο Αλσος Καισαριανής.
Στο σημείο έσπευσαν και επιχειρούν 17 πυροσβέστες με 7 οχήματα, ενώ συνδράμουν εθελοντές πυροσβέστες.
Επίσης, με εντολή του αρχηγού Π.Σ. αντιστρατήγου Στέφανου Κολοκούρη, κλιμάκιο της Δ.Α.Ε.Ε. έχει μεταβεί στην Καισαριανή για τη διερεύνηση των αιτιών της πυρκαγιάς.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












