Skip to main content

Δ. Αθηναίων: Μην κατεβάζετε σκουπίδια το επόμενο τετραήμερο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τη συνεργασία και την κατανόηση των πολιτών ζητεί ο δήμος Αθηναίων για τα προβλήματα που αναμένεται να σημειωθούν με την αποκομιδή των απορριμμάτων τα τέσσερα επόμενα 24ωρα, λόγω των κινητοποιήσεων που έχει προγραμματίσει η ΠΟΕ-ΟΤΑ (αποχή από την αποκομιδή το Σαββατοκύριακο, 48ωρη απεργία Δευτέρα και Τρίτη).

Ο δήμος Αθηναίων καλεί τους κατοίκους και τους επαγγελματίες της πόλης, κατά το διάστημα αυτό να μην κατεβάζουν τα απορρίμματά τους, ώστε να συμβάλουν στην προστασία της δημόσιας υγείας και της εικόνας της Αθήνας.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.