Skip to main content

Μέρκελ: «Το τρίτο κύμα θα είναι ίσως και το χειρότερο»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Υπερβολικά υψηλοί» είναι οι αριθμοί των κρουσμάτων του κορωνοϊού, δήλωσε η Καγκελάριος ‘Αγγελα Μέρκελ, επισημαίνοντας ότι το τρίτο κύμα «είναι για μας ίσως και το χειρότερο».

Μιλώντας σήμερα στα εγκαίνια της – φέτος ψηφιακής – Έκθεσης του Ανόβερου, η Καγκελάριος περιέγραψε ως εξαιρετικά δύσκολη την κατάσταση στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας και τόνισε ότι, προκειμένου να σπάσει το τρίτο κύμα, «το σημαντικότερο όπλο είναι ο εμβολιασμός.» Τα τεστ, πρόσθεσε, μας βοηθούν να χτίσουμε μια γέφυρα, μέχρι να δούμε την επίδραση της ανοσοποίησης.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.