Στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν αύριο οι εργαζόμενοι σε μετρό, ΗΣΑΠ και τραμ, από την έναρξη της βάρδιας έως τις 7:00 π.μ..
Τα σωματεία εργαζομένων στα τρία μέσα σταθερής τροχιάς κατηγορούν τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) ότι «δείχνει υπερβάλλοντα ζήλο να τακτοποιήσει ημέτερους, δίχως να υπολογίζει το κόστος».
Παράλληλα, σύμφωνα με τους εργαζόμενους, η διοίκηση «δεν πράττει αυτά που οφείλει για να αναδειχθούν τα οργανικά κενά ώστε να προκύψουν θέσεις εργασίας».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












