Η Αυστραλία θα απαιτεί από όλους τους ξένους ταξιδιώτες να είναι αρνητικοί σε διαγνωστικό τεστ για την COVID-19, πριν την επιβίβαση τους σε πτήσεις προς τη χώρα, όπως δήλωσε σήμερα, ο πρωθυπουργός Σκοτ Μόρισον, καθώς ενισχύθηκαν τα μέτρα που εφαρμόζονται στα ταξίδια ώστε να προληφθεί η εξάπλωση του βρετανικού στελέχους του κορωνοϊού.
Παράλληλα, η Αυστραλία θα μειώσει κατά 50% το ανώτατο όριο διεθνών αφίξεων σε μερικές από τις πολιτείες της μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου, όπως δήλωσε ο Μόρισον.
Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












