Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη η κυκλοφορία στα δάση Σέιχ Σου και Χορτιάτη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στην άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας για το δάσος του Σέιχ Σου και το δάσος του Χορτιάτη προχώρησε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής του αυτόνομου Τμήματος Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας, Μπάμπη Στεργιάδη, μετά τη σχετική απόφαση του περιφερειάρχη, Απόστολου Τζιτζικώστα, απομακρύνθηκαν το πρωί τα οχήματα της αστυνομίας, της πυροσβεστικής και των εθελοντών από την περιοχή και πλέον επιτρέπεται η πρόσβαση σε όλους.

Υπενθυμίζεται ότι η απαγόρευση της κυκλοφορίας στην περιοχή είχε τεθεί σε ισχύ στις 22 Μαρτίου, λόγω της μεγάλης συγκέντρωσης πολιτών στο Σέιχ Σου και στο πλαίσιο των περιοριστικών μέτρων για την αποφυγή της μετάδοσης του κορωνοϊού.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.