Την αναστολή της εξαγγελθείσας για τη Δευτέρα στάσης εργασίας ανακοίνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ).
Σε αυτή είχε κληθεί να συμμετάσχει το προσωπικό όλων των σιδηροδρομικών εταιρειών που εργάζεται εντός του Ν. Αττικής.
Η απόφαση για την αναστολή της κινητοποίησης ελήφθη μετά από τηλεφωνική επικοινωνία του γραφείου του Αναπληρωτή Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστου Σπίρτζη με την οποία γνωστοποιήθηκε η πρόθεση του Υπουργού για συνάντηση με την ΠΟΣ την Τετάρτη 6 Μαΐου στις 13:00.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












