Παραποιημένα εισιτήρια του ΟΑΣΘ πουλούσε ιδιοκτήτρια περιπτέρου σε Θεσσαλονικείς που χρησιμοποιούν τα αστικά λεωφορεία.
Πρόκειται για 50χρονη ομογενή, η οποία διατηρεί περίπτερο στην Περαία και η οποία συνελή για πλαστογραφία.
Στο περίπτερο βρέθηκαν 33 πλαστά εισιτήρια, τα οποία είχαν ακυρωθεί από αυτόματα μηχανήματα εντός των λεωφορείων, αλλά στη συνέχεια είχε διαγραφεί ο σχετικός κωδικός ακύρωσης.
Η συλληφθείσα οδηγείται στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












