Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Πουλούσε παραποιημένα εισιτήρια του ΟΑΣΘ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Παραποιημένα εισιτήρια του ΟΑΣΘ πουλούσε ιδιοκτήτρια περιπτέρου σε Θεσσαλονικείς που χρησιμοποιούν τα αστικά λεωφορεία. 

Πρόκειται για 50χρονη ομογενή, η οποία διατηρεί περίπτερο στην Περαία και η οποία συνελή για πλαστογραφία. 

Στο περίπτερο βρέθηκαν 33 πλαστά εισιτήρια, τα οποία είχαν ακυρωθεί από αυτόματα μηχανήματα εντός των λεωφορείων, αλλά στη συνέχεια είχε διαγραφεί ο σχετικός κωδικός ακύρωσης.

Η συλληφθείσα οδηγείται στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.