Μέλη της κεντρικής διοίκησης του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και οι πρόεδροι ομοσπονδιών των λογιστών – φοροτεχνικών θα συμμετάσχουν στον αποκλεισμό της Δ΄ΔΟΥ Αθήνας (Εμμ. Μπενάκη και Κωλέττη), στις 8 το πρωί της Πέμπτης 7 Απριλίου.
Σημειώνεται ότι αύριο Πέμπτη λογιστές και φοροτεχνικοί έχουν εξαγγείλει πως θα προχωρήσουν σε αποκλεισμούς εφοριών σε όλη τη χώρα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












