Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Έληξε το επεισόδιο στο συμβολαιογραφείο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Έληξε το επεισόδιο με τον άντρα που είχε εισβάλει σε συμβολαιογραφείο στη Θεσσαλονίκη και απειλούσε να βάλει φωτιά, καθώς παραδόθηκε στις αστυνομικές αρχές. 

«Είναι απατεώνες, πήγαν να μου φάνε λεφτά», είπε ο 62χρονος εξερχόμενος του κτηρίου, όπως μεταδίδει το voria.gr. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άνδρας έβαλε φωτιά σε έπιπλα του γραφείου προκαλώντας μικρές υλικές ζημιές.

Η οδός Φράγκων όπου βρίσκονταν το συμβολαιογραφείο και το δικηγορικό γραφείο, δόθηκε κανονικά στην κυκλοφορία στις 16.40.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.