Στο λιμάνι του Πειραιά, επέστρεψε λίγο μετά την αναχώρησή του, το επιβατηγό καταμαράν «Speed Cat 1», λόγω μηχανικής βλάβης.
Το πλοίο πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Πειραιάς, Πόρος, Ύδρα και Σπέτσες.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο του Λιμενικού, οι 153 επιβάτες θα προωθηθούν με πούλμαν και με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρίας στον Πόρο και από εκεί με τοπικά πλοιάρια σε Ύδρα και Σπέτσες.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












