Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Πρόστιμα άνω των 22.000 ευρώ σε 17χρονο μοτοσικλετιστή που συνελήφθη μετά από καταδίωξη

ΕΛΑΣ

Ο ανήλικος προέβη σε επικίνδυνους ελιγμούς, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια άλλων οδηγών και πεζών, ενώ παράλληλα διέπραξε σωρεία παραβάσεων του ΚΟΚ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Πρόστιμα άνω των 22.000 ευρώ για επικίνδυνη οδηγική συμπεριφορά επιβλήθηκαν σε 17χρονο μοτοσικλετιστή, ο οποίος συνελήφθη μετά από καταδίωξη που σημειώθηκε χθες το βράδυ, στη Χαλάστρα Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, ο ανήλικος οδηγός δε συμμορφώθηκε σε σήμα δικυκλιστών αστυνομικών της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης για τη διενέργεια ελέγχου και ανέπτυξε ταχύτητα, επιχειρώντας να διαφύγει.

Ακολούθησε καταδίωξη, στη διάρκεια της οποίας ο ανήλικος προέβη σε επικίνδυνους ελιγμούς, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια άλλων οδηγών και πεζών, ενώ παράλληλα διέπραξε σωρεία παραβάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Οι αστυνομικοί, αφού τον συνέλαβαν για επικίνδυνη οδήγηση, κατέγραψαν και βεβαίωσαν το σύνολο των τροχονομικών παραβάσεων, με αποτέλεσμα ο …λογαριασμός να ξεπεράσει τις 22.000 ευρώ, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.

Με εντολή εισαγγελέα ο 17χρονος, ο οποίος επιπλέον στερείται άδειας οδήγησης, αφέθηκε ελεύθερος, ενώ η δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του θα αποσταλεί στην αρμόδια δικαστική Αρχή για τα περαιτέρω.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.