Έχει αποφύγει τον κίνδυνο και νοσηλεύεται κανονικά η Ελληνίδα φοιτήτρια σύμφωνα με ενημέρωση του υπουργείου Παιδείας.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση «ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία της αναπληρώτριας υπουργού παιδείας Σίας Αναγνωστοπούλου, τόσο με την ελληνική πρεσβεία στην Μαδρίτη όσο και με την μητέρα της Ελληνίδας φοιτήτριας, το υπουργείο σας ενημερώνει πως η φοιτήτρια έχει αποφύγει τον κίνδυνο και νοσηλεύεται κανονικά».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












