Μετ’ εμποδίων διεξάγεται το πρωί της Τρίτης η κυκλοφορία στο Μετρό της Αθήνας.
Συγκεκριμένα, η κυκλοφορία στη Γραμμή 3 του Μετρό, δηλαδή στην μπλε γραμμή, διεξάγεται προσωρινά στο τμήμα Δημοτικό Θέατρο- Εθνική Άμυνα, όπως ανακοινώθηκε.
Αυτοί σημαίνει ότι εκτός λειτουργίας είναι το τμήμα Χολαργός-Δουκίσσης Πλακεντίας- Αεροδρόμιο.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ, τρεις σταθμοί είναι εκτός λειτουργίας λόγω τεχνικού προβλήματος στη σηματοδότηση.
Ενημέρωση: Το πρόβλημα αποκαταστάθηκε λίγο μετά τις 10:00 το πρωί της Τρίτης.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












