Σε κινητοποιήσεις προχώρησαν σήμερα αγρότες και κτηνοτρόφοι της Ηλείας, αποκλείοντας τον κόμβο Πύργου, του αυτοκινητόδρομου Πατρών-Πύργου.
Προηγήθηκαν συγκεντρώσεις στα Λεχαινά, στην Μαραθιά και στον Πύργο και κατόπιν οι αγρότες κατευθύνθηκαν προς τον κόμβο του Πύργου, όπου έστησαν μπλόκο. Μάλιστα, μόλις έφθασαν στον κόμβο έριξαν γάλα στο οδόστρωμα και έκαψαν σανό.
Λόγω του αποκλεισμού, η κυκλοφορία των οχημάτων στον αυτοκινητόδρομο Πατρών-Πύργου εκτρέπεται στον κόμβο της Αμαλιάδας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












