Skip to main content

Εξιτήριο έλαβε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος

(ΜΠΟΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ / EUROKINISSI)

Είχε εισαχθεί χθες σε μονάδα αυξημένης φροντίδας, στο νοσοκομείο «Γεώργιος Γεννηματάς», λόγω αδιαθεσίας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Εξιτήριο πήρε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, ο οποιος εισήχθη χθες σε μονάδα αυξημένης φροντίδας, στο νοσοκομείο «Γεώργιος Γεννηματάς».

Ο Αρχιεπίσκοπος κρίθηκε προληπτικώς αναγκαίο να εισαχθεί στο νοσοκομείο μετά από έντονη αδιαθεσία που ένιωσε. Κατά τη νοσηλεία του υποβλήθηκε στις απαραίτητες εξετάσεις προκειμένου να διαπιστωθεί η κατάσταση της υγείας του που, κατά πληροφορίες, δεν εμπνέει ανησυχία.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.