Skip to main content

Σοκ στη Βοιωτία: Γυναίκα έθαψε τη μητέρα της στην αυλή του σπιτιού της για να παίρνει τη σύνταξή της

Φωτ. αρχείου. (ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/ EUROKINISSI)

Αναμένεται να οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Θηβών

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μια γυναίκα έθαψε τη μητέρα της στην αυλή του σπιτιού της σε χωριό της Βοιωτίας.

Η ίδια ανέφερε στους αστυνομικούς ότι το έκανε αυτό «για να παίρνει το επίδομα αναπηρίας αλλά και τη σύνταξή της», όπως μετέδωσε η ΕΡΤ.

Το περιστατικό έλαβε χώρα πριν δύο χρόνια, το καλοκαίρι του 2023. Από τότε η γυναίκα αυτή δεν εμφανιζόταν πουθενά στο χωριό.

Η 62χρονη, που έκρυβε τη νεκρή μητέρα της, ήταν μάλιστα διευθύντρια σε ΚΕΠ.

Καταγγελία

Έγινε σχετική καταγγελία στον εισαγγελέα Θήβας και οι Αρχές ξεκίνησαν τις έρευνες.

Χθες, η 62χρονη παρουσίασε μία άλλη γυναίκα που είχε πρόβλημα υγείας ως μητέρα της, αλλά στη συνέχεια αποκάλυψε στους αστυνομικούς ότι την είχε θάψει στην αυλή. Η γυναίκα έθαψε τη μητέρα της με τη βοήθεια ενός αλλοδαπού, τον οποίο δεν κατονόμασε.

Εντός της ημέρας αναμένεται να οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Θηβών.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.