«Μετά από τις κυβερνητικές παλινωδίες τριών ημερών μόνο, η Α’ βάθμια εκπαίδευση ανοίγει την Δευτέρα. Είναι αδιανόητο όμως να λειτουργήσουν τα σχολεία και πάλι με συνωστισμό στις τάξεις και τα τραγελαφικά φαινόμενα του προηγούμενου διαστήματος», τονίζει σε ανακοίνωσή του το Κίνημα Αλλαγής.
«Η Κυβέρνηση φέρει την ευθύνη για τη σωστή προετοιμασία. Ώστε να έχουμε τάξεις με 15 μαθητές και συνεχή τεστ για τους εκπαιδευτικούς», υπογραμμίζει το ΚΙΝΑΛ.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












