Ο δήμος Πολυγύρου ανακοίνωσε ότι το νερό στον Ταξιάρχη Χαλκιδικής είναι πλέον κατάλληλο προς πόση.
Μετά από τη λήψη δειγμάτων νερού από τη δημοτική κοινότητα Ταξιάρχη, τα οποία απεστάλησαν στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Αναβάθμισης Μονάδων Αντιρρύπανσης Χαλκιδικής (ΚΕΠΑΜΑΧ) για ανάλυση, ο Δήμος Πολυγύρου έλαβε σήμερα την απάντηση ότι το νερό είναι πλέον κατάλληλο προς πόση.
Σε προηγούμενη ανακοίνωση ο δήμος σημείωνε ότι εξαιτίας αλλεπάλληλων διακοπών ρεύματος δημιουργήθηκε πρόβλημα στη λειτουργία της μονάδας επεξεργασίας νερού.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












