Skip to main content

ΣτΕ: Οι οδηγοί ΤΑΞΙ υποχρεούνται να έχουν POS

Φωτ. αρχείου: EUROKINISSI/Μαριάνθη Τσομπανοπούλου

Απορρίφθηκαν οι αιτήσεις ακύρωσης της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) και επαγγελματικών οργανώσεων Ταξί

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Υποχρεωμένοι είναι οι οδηγοί Ταξί να αναγράφουν σε εμφανές σημείο του παραθύρου στην πίσω θέση του αυτοκινήτου μικρή πινακίδα (μορφότυπο) που να αναγράφει  ότι υποχρεούνται να δέχονται την πληρωμή του κομίστρου  με κάρτα (POS).

Αυτό αποφάσισε η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας σε διάσκεψη κεκλεισμένων των θυρών απορρίπτοντας τις αιτήσεις ακύρωσης της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) και επαγγελματικών οργανώσεων Ταξί, που ζητούσαν να ακυρωθεί η από 1.8.2024 κοινή  υπουργική απόφασης που επέβαλε την τοποθέτηση της εν λόγω πινακίδας στα Ταξί.

Οι Σύμβουλοι της Επικρατείας αποφάσισαν ότι:

  1.  η προσβαλλόμενη Κ.Υ.Α  δεν προσβάλλει την επαγγελματική ελευθερία των επαγγελματιών ταξί και
  2. δεν αντίκειται σε διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και της οδηγίας 2014/45/ΕΕ για τον περιοδικό έλεγχο των οχημάτων.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.