Σε κατ’ οίκον περιορισμό, με ηλεκτρονική επιτήρηση («βραχιολάκι»), τέθηκε έπειτα από την απολογία της η 22χρονη οδηγός του οχήματος που ενεπλάκη στο θανατηφόρο τροχαίο τα ξημερώματα της Κυριακής στο Περιστέρι, όπου έχασε την ζωή του 47χρονος οδηγός ταξί.
Οδηγήθηκε στα δικαστήρια
Η οδηγός, η οποία φέρεται να οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ, οδηγήθηκε στα δικαστήρια για την απολογία της για επικίνδυνη οδήγηση σε βαθμό κακουργήματος.
Η 22χρονη μετά το δυστύχημα νοσηλεύτηκε φρουρούμενη στο νοσοκομείο Αττικόν.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












