Skip to main content

Συρία: Αποχωρούν από πόλη της Ανατ. Γούτα αντάρτες και άμαχοι

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σύροι αντάρτες της αντικαθεστωτικής, ισλαμικής Αχράρ Αλ Σαμ, άρχισαν να εγκαταλείπουν μαζί με τις οικογένειές τους τη Χαράστα, πόλη της Ανατολικής Γούτα, μετά από συμφωνία τους με το καθεστώς Άσαντ και τη Ρωσία για εκκένωση της πόλης και παράδοσή της στις κυβερνητικές δυνάμεις.

Συριακά κρατικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι ήδη 88 αντάρτες και 459 άμαχοι έχουν εγκαταλείψει την Χαράστα.

Περίπου 1.500 αντάρτες της Αχράρ Αλ Σαμ και 6.000 άμαχοι αναμένεται να μεταφερθούν στην επαρχία Ιντλίμπ, στη βόρεια Συρία, η οποία ελέγχεται ακόμη από τη συριακή αντιπολίτευση.

Πρόκειται για την πρώτη συμφωνημένη επιχείρηση εκκένωσης μέρους της Ανατολικής Γούτα, μετά από έναν μήνα σφοδρής πολιορκίας του θύλακα, κοντά στην πρωτεύουσα Δαμασκό, από τις συριακές και ρωσικές δυνάμεις.

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.