Νέα συνάντηση με τους εκπροσώπους των θεσμών θα έχει την Τετάρτη στις 19:30 ο υπουργός Εργασίας Γιώργος Κατρούγκαλος, στο πλαίσιο της πρώτης αξιολόγησης του προγράμματος.
Όπως δήλωσε ο υπουργός στην προηγούμενη συνάντησή του με τους θεσμούς, η διαπραγμάτευση θα συνεχιστεί πάνω σε θέματα της αρχιτεκτονικής της μεταρρύθμισης, όπως τα ποσοστά αναπλήρωσης και η εθνική σύνταξη.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












