Skip to main content

Την Τετάρτη στις 19.30 το νέο ραντεβού Γ. Κατρούγκαλου με τους θεσμούς

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Νέα συνάντηση με τους εκπροσώπους των θεσμών θα έχει την Τετάρτη στις 19:30 ο υπουργός Εργασίας Γιώργος Κατρούγκαλος, στο πλαίσιο της πρώτης αξιολόγησης του προγράμματος.

Όπως δήλωσε ο υπουργός στην προηγούμενη συνάντησή του με τους θεσμούς, η διαπραγμάτευση θα συνεχιστεί πάνω σε θέματα της αρχιτεκτονικής της μεταρρύθμισης, όπως τα ποσοστά αναπλήρωσης και η εθνική σύνταξη.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.