Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα παρουσιάσει μια πρόταση τον Μάρτιο για τη δημιουργία ενός πανευρωπαϊκού ψηφιακού διαβατηρίου εμβολιασμού, δήλωσε σήμερα η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.
«Όσο για το θέμα του πώς θα μοιάζει το ψηφιακό πράσινο διαβατήριο, θα υποβάλουμε μια νομοθετική πρόταση τον Μάρτιο», δήλωσε η φον ντερ Λάιεν στη διάρκεια βιντεοδιάσκεψης με γερμανούς συντηρητικούς βουλευτές.
Όπως ανέφερε η πρόεδρος της Κομισιόν με ανάρτησή της στο twitter, «ο στόχος είναι να παρέχεται:
• Απόδειξη ότι ένα άτομο έχει εμβολιαστεί
• Αποτελέσματα τεστ για όσους δεν μπορούσαν να κάνουν ακόμη εμβόλιο
• Πληροφορίες για την ανάκαμψη από COVID19».
Τέλος, η πρόεδρος της Κομισιόν υπογράμισε ότι το ψηφιακό πράσινο διαβατήριο που θα παρουσιάσει η Κομισιόν «θα σέβεται την προστασία δεδομένων, την ασφάλεια και το απόρρητο».
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












