Ολοκληρώθηκε ο καθαρισμός του οδοστρώματος και δόθηκε στην κυκλοφορία στις 16:30 το απόγευμα και η αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας της εθνικής οδού Αθηνών- Κορίνθου, στο ρεύμα προς Αθήνα.
Η κίνηση πλέον και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας διεξάγεται κανονικά.
Υπενθυμίζεται ότι η κυκλοφορία είχε διακοπεί, λόγω φωτιάς που εκδηλώθηκε σε βυτιοφόρο, το οποίο υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής ανετράπη στο 56ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












