Skip to main content

Ιράν: Επιβεβαιώθηκε η έναρξη της διαδικασίας εμπλουτισμού του ουρανίου στο 20%

Reuters
Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το Ιράν ξεκίνησε την διαδικασία εμπλουτισμού του ουρανίου κατά 20%, κατά παραβίαση της διεθνούς συμφωνίας του 2015 για τον έλεγχο του πυρηνικού του προγράμματος , στον υπόγειο πυρηνικό σταθμό του Φορντόφ, επιβεβαίωσε η Διεθνής Υπηρεσία Ατομικής Ενέργειας (IAEA).

«Το Ιράν άρχισε σήμερα να τροφοδοτεί με εμπλουτισμένο στο 4,1% ουράνιο έξι συσκευές φυγοκέντρισης στον Σταθμό Εμπλουτισμού Καυσίμου του Φορντόβ για περαιτέρω μέχρι και κατά 20% εμπλουτισμό», αναφέρεται σε ανακοίνωση η οποία εστάλη στα κράτη μέλη της IAEA.

Πηγές: ΑΜΠΕ, AFP, Reuters

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.