Στα τμήματα Πειραιάς – Θησείο και Αττική – Κηφισιά διεξάγεται προσωρινά η κίνηση στη Γραμμή 1 του Μετρό (πρώην ΗΣΑΠ).
Σύμφωνα με τη ΣΤΑΣΥ, οι τροποποιήσεις στα δρομολόγια οφείλονται σε τεχνικό πρόβλημα στις τηλεπικοινωνίες που σχετίζεται με τον ΟΤΕ.
Όπως προκύπτει από την ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ, δεν διέρχονται συρμοί από τους σταθμούς της γραμμής 1 Μοναστηράκι, Ομόνοια και Βικτώρια.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












