Skip to main content

Αλβανία: Πρώτος νεκρός από τον Covid-19

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το πρώτο θύμα του κορωνοϊού στη χώρα ανακοίνωσαν την Τετάρτη οι αλβανικές Αρχές.

Πρόκειται για μια 75χρονη που έμενε στην πρωτεύουσα, Τίρανα, ωστόσο υπέφερε από προβλήματα στην καρδιά και τον θυρεοειδή.

Οι Αρχές επιβεβαίωσαν επίσης ότι ο αριθμός των κρουσμάτων ανήλθε στα 10 και ότι αναμένεται αύξηση του αριθμού αυτού.

Ανήγγειλαν, επίσης ότι, μετά το κλείσιμο όλων των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων στη χώρα για 15 ημέρες, από σήμερα δόθηκε εντολή να κλείσουν και όλοι οι χώροι εστίασης και ψυχαγωγίας.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.