Στον απόηχο της γιορτής που ολοκληρώθηκε στο Σιδηρόκαστρο, μέσα και έξω από το Κλειστό Δημοτικό Γυμναστήριο του Δήμου Σιντικής, οι εικόνες που βλέπουμε στέλνουν ένα και μόνο μήνυμα: Ο Πόντος είναι εδώ, και έχει λαμπρό μέλλον!
Αυτό αποδεικνύει περίτρανα το 13ο Παιδικό-Εφηβικό Φεστιβάλ Ποντιακών Χορών που έγινε χθες, Σάββατο 1 Ιουνίου.
Οι κερκίδες ήταν γεμάτες – και δεν θα μπορούσε να ήταν αλλιώς. Στο κέντρο του σταδίου δεκάδες παιδιά και έφηβοι από συλλόγους του ΣΠΟΣ Κεντρικής Μακεδονίας & Θεσσαλίας της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους, πατώντας στα βήματα των προγόνων τους.
Διαβάστε περισσότερα στο pontosnews
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












